الـف سـی آر ام
مدیریت ارتباط با مشتریان ابری
وب سرویس پیامکی

وب سرویس پیامکی چیست ؟

فهرست مطلب
موضوعات این مقاله

قبل از هر چیز به توضیح این که وب سرویس پیامکی چیست و در کدام قسمت کسب و کار شما جای دارد صحبت می‌کنیم. حتماً نام پنل پیامکی به گوش شما خورده است وب سرویس پیامکی وظیفه دستور ارسال پیامک از نرم افزارهای دیگر به حال پیامکی را بر عهده دارد. به طور مثال شما یک فروشگاه اینترنتی دارید که پس از خرید موفق کاربر می خواهید به ایشان پیامکی با محتوای خاص آن مشتری ارسال کنید. در صورت نبودن وب سرویس پیامکی شما می بایست این کار را به صورت دستی انجام دهید.

سهولت استفاده و ارسال از طریق وب‌سرویس پیامکی

با استفاده از وب سرویس پیامکی می‌توانید این عملیات را با استفاده از کدهای مخصوص نرم افزار خود انجام دهید. فرقی نمی کند که شما از یک اپلیکیشن موبایل یا وب سایت و یا هر نرم افزار دیگری استفاده میکنید. فقط کافی است که ارتباط با اینترنت برقرار باشد. وب سرویس پیامکی الف این قابلیت را دارد که با استفاده از یک خط کد این عملیات را انجام دهید.

نقش وب سرویس پیامکی در نرم افزار ارتباط با مشتریان

حال به توضیح استفاده از این ابزار در نرم افزار ارتباط با مشتری الف می پردازیم. مسئله مهم در نرم افزار ارتباط با مشتری برقراری ارتباطی موثر این کسب و کار شما و مشتریان تان می باشد. هر چه این ارتباط بیشتر باشد احتمال اینکه مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری وفادار خود نمایید بالاتر می رود. استفاده از وب سرویس پیامکی این ارتباط را را سرعت می بخشد چراکه امروز کاربران نیاز به آگاهی از وضعیت خود در کسب و کار شما دارند. وضعیت مشتری در نرم افزار ارتباط با مشتری الف عملیاتی از قبیل ثبت نام موفق ثبت سفارش جدید فاکتور ها و پیش فاکتور ها پروژه ها پروپوزال ها و خیلی از موارد دیگر می باشد. با استفاده از این ابزار مهم در کسب و کار خود و نرم افزار ارتباط با مشتریان می توانید به صورت اتوماتیک و در لحظه با مشتری تعامل داشته باشید.

آگاهی و اطلاع رسانی دقیق

استفاده دیگر از این ابزار در ارتباط تمام پرسنل موجود در کسب و کار شما با مدیریت می باشد. می توان تمامی وظایف پرسنل را به ایشان یادآوری کرد و همچنین بعد از انجام موفق وظایف اس ام اس گزارشی برای مدیریت ارسال شود. یکی دیگر از کاربردهای این ابزار در نرم افزار ارتباط با مشتریان اطلاع‌رسانی و یادآوری جلسات به افراد مشخص شده در جلسه می باشد.

نتیجه گیری

در هر کسب و کار موارد زیادی برای فروش و پیگیری و خدمات پس از فروش وجود دارد. افراد ممکن است به دلیل وجود دغدغه های زیاد بعضی از وظایف خود را فراموش کنند. مواردی از قبیل هماهنگی جلسات ارسال پیش فاکتور ها و پیگیری پرداخت ها هماهنگی انجام وظایف و نظارت بر آنها و … تهیه یک وب سرویس پیامکی هزینه زیادی نداشته و میتواند راهگشای خیلی از موارد مهم در برقراری ارتباط بین افراد درگیر کسب و کار شما باشد.

دریافت مشاوره سریع
ما را دنبال کنید !
آخرین مطالب بلاگ