الـف سـی آر ام
مدیریت ارتباط با مشتریان ابری
ماژول طراحی وب سایت

ماژول طراحی وب سایت

فهرست مطلب
موضوعات این مقاله

با تهیه نرم افزار ارتباط با مشتری الف می توانید وب سایت خود را درون نرم افزار داشته باشید! چه وب سایت شما شرکتی باشد و چه فروشگاهی فرقی ندارد. با ماژول طراحی وب سایت می‌توانید درون خود نرم افزار ارتباط با مشتری وب سایت را راه اندازی کرده و تمام امکانات یک وب سایت را درون نرم افزار ارتباط با مشتری داشته باشید.
این کار باعث می شود وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما به صورت یکپارچه با نرم‌افزار در ارتباط باشد. دیگر نیاز نیست از رابط های برنامه نویسی API استفاده کنید تا وب سایت شما به نرم افزار ارتباط با مشتری متصل شود.
همچنین در فروشگاه های اینترنتی می‌توانید تمامی محصولات خود را درون نرم افزار ارتباط با مشتریان الف ثبت کرده و با تهیه ماژول وب سایت یا فروشگاه اینترنتی لیست تمامی مرسولات برای مشتریان قابل رویت باشد.

چرا ماژول طراحی وب سایت الف !؟

در وب سایت های خدماتی یا شرکتی که محصولی برای فروش وجود ندارد می توانید تمامی صفحات را ایجاد و منوی مورد نظر خود را تولید کرده و تمام این قسمت ها را بر روی وبسایت منتشر نمایید. مزیت استفاده از ماژول طراحی وبسایت درون نرم افزار ارتباط با مشتریان الف به جز یکپارچه بودن با نرم افزار استفاده از تمام قابلیت ها درون وبسایت می باشد.

به طور مثال فرم سفارشات خدمات و یا فرم تماس با ما درون وب سایت قرار گرفته و مشتریان با پر کردن فرم تمامی اطلاعات را مستقیم به نرم افزار منتقل می نمایند و شما به عنوان صاحب کسب و کار فقط کافی است با یک نرم افزار کار کنید و نیازی نیست که به صورت جداگانه وب سایت را کنترل کنید و از آن طرف نرم افزار ارتباط با مشتریان را مدیریت نمایید.
استفاده از ماژول طراحی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی در نرم افزار ارتباط با مشتری الف باعث می شود هزینه های برنامه نویسی و طراحی وب سایت شما کاهش یافته و نیازی نباشد که با رابط های برنامه نویسی زیاد تمامی قسمت های نرم افزار ارتباط با مشتری را درون وب سایت خود پیاده سازی کنید.
مورد دیگر در فروشگاههای اینترنتی استفاده از درگاه‌های پرداخت متفاوت می باشد. تیم طراحی و برنامه نویسی الف این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید درگاههای پرداخت مختلف را بر روی نرم افزار ارتباط با مشتریان راه اندازی نمایید.

هنگامی که مشتری یا کاربر خرید موفق بر روی وبسایت داشته باشد تمامی قسمت ها اعم از فاکتور محصول و اطلاعات خرید بر روی دسترسی مشتری لحاظ گردیده و شما به عنوان مدیریت کسب و کار میتوانید تمامی فاکتورهای تولید شده و سفارشات انجام شده را بر روی نرم افزار خود مشاهده نمایید.
استفاده از ماژول طراحی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی الف در نرم افزار ارتباط با مشتری الف به راحتی قابل انجام می باشد. نیاز نیست اطلاعات دقیقی از کدنویسی یا طراحی وب سایت داشته باشید. صفحات به صورت دیداری قابل طراحی می باشد.

فقط کافی هست قالب وب سایت خود را از بین قالب های موجود انتخاب کنید و یا اگر قالب اختصاصی نیاز دارید تیم طراحی وب سایت و برنامه نویسی الف می تواند این قالب را به صورت جداگانه برای شما طراحی نموده و بر روی نرم‌افزار شما پیاده سازی نماید.
استفاده از ماژول طراحی وب سایت نیازمند یک ساعت آموزش می باشد. کافی است طرز استفاده از از ردیف ها , ستونها و ابزارک های مورد نیاز برای طراحی وب سایت خود را آموزش ببینید. محدودیتی در استفاده از ابزارک ها وجود ندارد و میتوانید از تمامی ابزارکهای موجود در ماژول طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید.

نتیجه گیری

برای کسب و کار خود می توانید یک وبسایت جداگانه راه اندازی کنید و با استفاده از رابط برنامه نویسی ارتباط بین نرم افزار ارتباط با مشتریان الف و وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید. اما روش پیشنهادی ما برای شما استفاده از ماژول طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی درون خود نرم افزار ارتباط با مشتری الف می باشد.

چرا که استفاده از این ماژول طراحی وب سایت این ارتباط را راحت تر سریع تر و دقیق تر کرده و هزینه های طراحی وب سایت شما را کاهش می دهد. همچنین می توانید از تمامی قسمت های موجود در نرم افزار ارتباط با مشتریان که مشتریان با آن سر و کار دارند درون وب سایت خود استفاده نمایید.

دریافت مشاوره سریع
ما را دنبال کنید !
آخرین مطالب بلاگ