الـف سـی آر ام
مدیریت ارتباط با مشتریان ابری
استفاده آسان نرم افزار ارتباط با مشتریان

استفاده آسان نرم افزار ارتباط با مشتریان

فهرست مطلب
موضوعات این مقاله

تحقیقات اخیر نشان داده است که استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان برای کسب و کار ها در ده ساله اخیر رشد چشمگیری داشته است. اما نکاتی در استفاده از نرم افزار های ارتباط با مشتریان وجود دارد. در ادامه به بررسی چند مورد در انتخاب نرم افزار ارتباط با مشتریان اشاره می‌کنیم.

سهولت استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتریان

تحقیقات نشان داده است که استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان پیچیده دشواری های بسیاری برای قسمتهای آموزش و استفاده دارد. همچنین در بررسی استفاده از نرم افزارهای ارتباط با مشتری ثابت شده است اگر از نرم افزارهای سنگین و پیچیده استفاده شود زمانی که صرف آموزش پرسنل و نحوه استفاده از نرم افزار می‌شود بسیار زیاد بوده و همچنین زمانی که پرسنل برای ثبت اطلاعات مشتریان و روند کسب و کار در نرم افزار ارتباط با مشتریان می گذارند باعث می شود تا عملکرد خوبی در واحد خود نداشته باشند. چرا که باید تمام وقت خود را با دقت صرف استفاده از نرم‌افزار نموده و از تمرکز بر روی کارهای اختصاصی خود می مانند.

استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتریان در گوشی های هوشمند

یکی از گزینه های بسیار مهم در انتخاب نرم افزار ارتباط با مشتریان قابلیت نمایش نرم‌افزار بر روی موبایل و وجود نرم‌افزارهای وابسته جهت استفاده های دیگر از نرم افزار می باشد. چرا که ممکن است افراد همیشه به سیستم های کامپیوتری لپ تاپ یا دسکتاپ دسترسی نداشته باشند. ممکن است افراد در بین مسیر ها نیاز داشته باشند تا از وضعیت کسب و کار خود مطلع شوند. و یا پرسنل از فروش های جدید و وضعیت مشتریان مطلع شوند. تمام این عملیات ها باید در دسترس تمام اعضای تیم کاری سازمان یا شرکت شما باشد و در هر نقطه و هر لحظه بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

کاربردهای نرم افزار ارتباط با مشتریان

بعضی از افراد تصور دارند که نرم افزار ارتباط با مشتریان تنها برای واحد فروش خود مناسب می باشد. اما در سال‌های اخیر ثابت شده است که یک مشتری وفادار به برند شما باید از تمامی کسب و کار شما راضی باشد. به طور مثال اگر برخورد پرسنل واحد فروش شما که خط مقدم کسب و کار شما محسوب می شود بسیار عالی باشد. ولی در واحد پشتیبانی یا خدمات پس از فروش پیگیری ها و وظایف به درستی انجام نشود. مشتری از کسب و کار شما ناراضی بوده و در بیشتر موارد باعث از دست رفتن مشتری می شود.
از نرم افزار ارتباط با مشتریان الف میتوانید برای قسمت های فروش, تبلیغات, پشتیبانی, فنی, اداری و دیگر قسمتهای کسب و کار خود که مختص کسب و کار شما می باشد استفاده کنید. در نرم افزار ارتباط با مشتریان الف شما می توانید نقش های هر پرسنل را مشخص کرده و دسترسی اختصاصی برای هر دسته از پرسنل ایجاد کنید. به طور مثال می‌توانید برای مدیر فروش خود دسترسی جداگانه‌ای برای کنترل مدیریت و نظارت بر روی روند فروش شرکت یا سازمان ایجاد نمایید ولی مدیر فروش دسترسی به واحد منابع انسانی نداشته باشد.
یا به طور مثال برای قسمت پشتیبانی سازمان یا شرکت خود دسترسی جداگانه ای صرفاً برای پاسخ دهی به تیکت ها ایجاد نمایید و دیگر قسمت ها برای این دسترسی قابل نمایش نباشد. انعطاف پذیری سیستم در دسترسی به ماژول ها و دسترسی های مختلف بسیار بالا می باشد و میتوانید هر تعداد از سطح دسترسی متفاوت برای نرم افزار ارتباط با مشتریان ایجاد نمایید.

احساسات مشتریان

ممکن است تا چند دهه قبل مشتریان صرفاً به قیمت خدمات یا کالاهای شما توجه می‌کردند. اما مشتریان امروزه با مشتریان قدیم تفاوت های بسیاری دارند . کیفیت خدمات یا کالای شما٫ خدمات پس از فروش٫ نحوه برخورد و روال فروش, سرعت پاسخگویی, دقت در این عملیات بسیار برای مشتری مهم می باشد. برآیند کلی موارد ذکر شده تصویری از برند شما در ذهن مشتریانتان شکل می دهد. هرچه این تصویر در ذهن مشتری واضح تر باشد و مشتری از برند شما احساس خوبی داشته باشد می توانید خدمات با کیفیت بالاتر را با قیمت‌های بالاتر به ایشان معرفی نمایید. و فروش موفق تری داشته باشید چراکه تصور مشتری از کسب و کار شما ثابت شده است و به برند شما اعتماد دارد.

دریافت مشاوره سریع
ما را دنبال کنید !
آخرین مطالب بلاگ